Kąt wtrysku 1.9 TDI ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariondg
    Classic
    • 2013
    • 12

    Kąt wtrysku 1.9 TDI ASV

    b707, widzę , że jesteś zagorzałym fanem,to co masz innego pisać? Wcale się nie dziwie Twojej wypowiedzi. To ja tylko sprostuje – postaram się krótko i na temat. Pisałem wyżej w dużym skrócie, bo myślałem, że załapią niektórzy. Ale rozwinę ciut pozwolicie zatem:
    1. Akurat pisząc o tej grze, nie bazuje na wyobraźni, tylko na tym że mam kontakt z dorastającymi ludźmi w szkole. Też widzę jaki wpływ mają na nich m.in. gry komputerowe
    2. Polecam zapoznać się z psychologią rozwojową dzieci i młodzieży od strony fachowej, a później wydawać pochopne wnioski. To, że coś się podoba, nie znaczy, że jest dobre. Dziecko nie ma jeszcze wyrobionego mechanizmu tak szybkiego odróżniania negatywnie wciągających treści od pozytywnych dla jego rozwoju. Widzę, co gorsza niestety, że i dorośli mają z tym problemy i tak kształtują swoje młodsze pokolenie często, zatrważające.
    3. Nie twierdzę, że Minecraft jest gorszy od nawalanek 3d, po których dzieciak wchodzi z pistoletem do szkoły i zabija pół klasy (jak od czasu do czasu ma to miejsce np. w USA). Jednak dostrzegam efekty nadużywania tej gry przez dzieci i młodzież,a wiecie, że wszystko w nadmiarze szkodzi. M.in. przykładem są moi bratankowie, którzy przenoszą świat z gry na rozmowy między sobą w świecie realnym (tutaj niestety średnio ma się „budowanie” swojego świata w grze do realnego świata, a dzieci próbują to robić. Później żebyście się nie zdziwili, jak dziecko za długo grające w Minecrafta np. schowa się wieczorem przed potworami, które wkraczają o zachodzie słońca na świat, a wy będziecie musieli tłumaczyć, że żadnych potworów nie ma naprawdę przez długi czas, czy tego typu podobne historie)
    4. Minecraft uderza także tajemniczą muzyką i budowaniem „swojego” świata na psychikę młodego człowieka. Tym uzasadniam jego popularność, wciąga po prostu mówiąc w skrócie. Nawalanki 3d wciągają grafą i sfxem. Kolega zauważył, że to w sumie mądra i ambitna gra…może coś tam w niej też można dostrzec od tej strony, ale uważam, że jest cała masa strategicznych gier o dużo ambitniejszej treści, które uczą czegoś realnego – np. gry o firmach, nie tworzące w wyobraźni dziecięcej świata totalnej fikcji)
    5. Nie wiem czemu niektórzy macie mnie za jakiegoś gościa z TvTrwam czy Radio Maryja. To że mam swoje zdanie na temat „Minecrafta” i gier komputerowych w ogóle, nie oznacza, że jestem fanem tych mediów i nie rozumiem w ogóle powiązania. Ci co tak uważają mogą być tak samo bezmyślnie „zapuszkowani” w kategorię otępiałych czytelników „Faktów i Mitów” oraz „Nie”. Czy są , czy nie , czy to gra jakąś rolę? Na pewno wydając taką opinie bez uzasadnienia i bez odniesienia do tematu, świadczy to o tym co ją wydaje. To nonsens.
    Koniec OT z mojej strony. Nie będę więcej rozwijał wątku pobocznego, bo autor się zdenerwuje. Kto mnie załapie, to załapie. :wink:
  • kryzys554
    Drive
    • 2011
    • 45

    #2
    Kąt wtrysku 1.9 TDI ASV

    Witam czy mógłby ktoś mi pomóc w odczytaniutego wykresu, czy dobrze mi się wydaje czy kąt wtrysku do ustawienia. Ostatnio wymianiałem świece bo 3 byly spalone, nie powiem niebo lepiej ale powinien palić n dotyk a jeszcze go trzeba przytrzymac przy odpalaniu, propo nieedawno wymieniałem rozrząd. Jeśli taak to ile tak mniej więcej powinien wynosic, jeśli ktoś by mógl to prosiłbym o dorysowanie do wykresu.

    Komentarz

    • Buli.31
      Drive
      • 2010
      • 82

      #3
      Idealna wartość to 49 - 53 czyli oscylujący koło niebieskiej lini ty masz lekko opóźniony ja osobiscie u siebie mam 56 i pali idealnie pamietaj aby przy sprawdzaniu silnik był rozgrzany minimum do 80 stopni tu jest wszystko http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
      tu jest idealny http://imageshack.us/photo/my-images...pboard04v.jpg/

      Komentarz

      • kryzys554
        Drive
        • 2011
        • 45

        #4
        Dzięki, a czy mogą być przy tym przypadku lekkie problemy z odpalaniem??

        Komentarz

        • Doba
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 357
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez kryzys554
          Dzięki, a czy mogą być przy tym przypadku lekkie problemy z odpalaniem??
          Tak możesz mieć problem z troszkę słabszym odpalaniem i spalaniem samochodu. Jeśli to nic nie pomoże to konieczna będzie korekta softu i ustawianie dawki rozruchowej, bo po pewnym czasie i przebiegu jest to aż wręcz wymagane.
          MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

          Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


          # # # # # # # # # # #

          Moja O2
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

          Komentarz

          • Torreto
            Drive
            • 2011
            • 85

            #6
            Witam. Panowie co steruje katem wtrysku? Chodzi mi o to ze jak jest auto rozgrzane to jedzie ok i kat jest 51, a na zimnym przerywa, kopci, ciezko go czasami rozpedzic i wyskakuje blad ze zle ustawiony kat wtrysku.

            Komentarz

            • alxxx
              RS
              • 2010
              • 1823
              • Octavia I (1U2)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

              #7
              Kolego zawór N108. Sprawdź w nastawach podstawowych lub na TDItiming jaką masz wartość kąta po rozgrzaniu silnika.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz

              • Torreto
                Drive
                • 2011
                • 85

                #8
                Pisalem juz o tym wartosc to 51. Czy na zimnym silniku powinna byc taka sama? czy inna?

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Interesuje Cie wartość na zagrzanym silniku, więc zagrzej auto i wtedy sprawdź na biegu jałowym w nastawach podstawowych w vagu to będzie BS000 pozycja 2 lub tditiming. Sprawdź to dobrze a jeżeli jest ok i dalej będą problemy to trzeba będzie sprawdzić zakres działania N108
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • Torreto
                    Drive
                    • 2011
                    • 85

                    #10
                    Nowlasnie kąt jest ok jak sie rozgrzeje, a jak zimny to przerywa i wyskakuje blad ze kat zle ustawiony czy cos

                    Komentarz

                    • bradley
                      L&K
                      • 2008
                      • 1465

                      #11
                      Zamieszczone przez Torreto
                      wartosc to 51
                      Spytam sie kontrolnie. W measuring blocks czy basic settings?
                      Zamieszczone przez Torreto
                      i wyskakuje blad ze kat zle ustawiony czy cos
                      To wklej numer tego bledu czy cos

                      Wystarczy, ze dawka paliwa bedzie ustawiona na bardzo wysoka i juz moze kulec na wolnych obrotach.
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz

                      • Torreto
                        Drive
                        • 2011
                        • 85

                        #12
                        W measuring blocks. Ale on nie tylko na wolnych obrotach kuleje, no i tylko jak zimny. Dawka byla zwiekszana bo mechanik mowil ze o polowe za mala byla. Cos mowil ze bylo 8 a teraz na 4 ustawil ale nie wiem o co mu chodzilo.

                        17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
                        P1248 - 35-00 - -

                        Komentarz

                        • alxxx
                          RS
                          • 2010
                          • 1823
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                          #13
                          no to kolego zagrzej i sprawdź w basic settings. Pewnie masz rozjechany kąt.

                          a jak nie to...
                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                          Komentarz

                          • Torreto
                            Drive
                            • 2011
                            • 85

                            #14
                            Dzieki kolego. Czyli jak pompa padla to takie same objawy moga byc?

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #15
                              a skąd Ci pompa do głowy przyszła? zmieniałeś rozrząd w ostatnim czasie?
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • Torreto
                                Drive
                                • 2011
                                • 85

                                #16
                                Zmienialem juz jakis czas temu. Przyszla mi do glowy bo zawsze po odpieciu przewodow paliwa od niej musze uzyc plaka zeby ja odpalic bo moge krecic 3 dni i nie zapali, nawet nie proboje zalapac nic

                                Komentarz

                                • alxxx
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1823
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                  #17
                                  No to najpierw sprawdź ten kąt w BS i później będziemy myśleć.
                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                  Komentarz

                                  • Torreto
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 85

                                    #18
                                    Czyli rozgrzac do 90 stopni, wejsc w BS i sprawdzic, na zimnym powinna byc inna wartosc kąta wtrysku czy taka sama?

                                    Komentarz

                                    • alxxx
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1823
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                      #19
                                      To wszystko jest zależne od temp paliwa, ale jak chcesz w to wnikać to było już pisane na forum. W każdym razie rozgrzej auto solidnie sprawdź normalnie w meas block czy masz te ~90st a później w basic settings sprawdź wartość kąta wtrysku.
                                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                      Komentarz

                                      • wolas
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 290

                                        #20
                                        w silniku agr na rozgrzanym silniku mam 103, auto normalnie pali, nic się nie dzieje, może jakby troszeczkę głośniej chodziło, i po 200-300 km znowu wywala błąd konta wtrysku, w tym silniku też powinno być 49-53?? trzeba koło pompy minimalnie pchnąć w lewo aby się zmniejszył??

                                        Komentarz

                                        • alxxx
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1823
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                          #21

                                          obrazek znaleziony w internecie

                                          Wartości 46-51 o ile dobrze pamiętam. Jak będziesz ustawiał to załóż klucz i bardzo delikatnie np stuknij czymś w niego.
                                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                          Komentarz

                                          • wolas
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 290

                                            #22
                                            jeżeli bede musiał przestawić lekko w lewo to nakrętka na klucz 22 nie ma prawa sie poluzować??

                                            Komentarz

                                            • K_Popiel
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 608

                                              #23
                                              Luzujesz tylko te trzy nakrętki co są wokół tej największej. Tej pod klucz 22 nie ruszasz. Obracając nią (nie odkręcając) bardzo delikatnie dosłownie o włos, regulujesz kąt wtrysku. Wymagana cierpliwość
                                              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                              ------------------------------------------------------

                                              Komentarz

                                              • Torreto
                                                Drive
                                                • 2011
                                                • 85

                                                #24
                                                No i w tym BS mam tak samo, czyli 50-51

                                                Komentarz

                                                • german81
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1414
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                  #25
                                                  Torreto, ale meczysz temat nie mozesz sie pogodzic z tym ze twoja pomopa ma juz dosyc . zrób logi z bloku 4 dynamicznie i w BS i karzdy ci potwierdzi ze masz problem z pompa
                                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...